Join us!

Santander Consumer Finance Benelux is gecertificeerd als Top Employer België.

Het jaarlijkse internationale onderzoek van het Top Employers Institute erkent toonaangevende werkgevers wereldwijd: bedrijven die uitstekende arbeidsvoorwaarden bieden, ondersteuning geven voor de ontwikkeling van talent op alle niveaus binnen het bedrijf en ernaar streven om de arbeidsomstandigheden constant te verbeteren.

Het Top Employers Institute beoordeelt wat bedrijven hun werknemers aanbieden op basis van de volgende criteria:
· Talent Strategy
· Workforce Planning
· On-Boarding
· Learning & Development
· Performance Management
· Leadership Development
· Career & Succession Management
· Compensation, Benefits & Culture

Santander Consumer Finance Benelux B.V. heeft de Top Employers certificering ontvangen omdat ons personeelsbeleid op alle criteria de vereiste minimumwaarden heeft overstegen.

Meer over santander
Het begint allemaal bij jou
We gaan de dialoog aan
We vertrouwen elkaar
We werken samen als één team
We zijn betrokken

Overzicht openstaande vacatures

  • De hoofdbrok bestaat uit de verkoop van onze producten (consumentenkredieten) aan bestaande en nieuwe klanten via de telefoon.
  • Daarnaast is jouw inbreng belangrijk in het testen van nieuwe initiatieven, feedback geven over lopende campagnes en actief deelnemen aan projecten.

Your challenge?

As CRM Campaign Analyst, you are responsible for the day-to-day, hands-on execution of email, sms and telemarketing programs in support of the company and business unit objectives.   

Key responsibilities:

  • Challenge the current segmentation and targeting of clients and manage the execution of automated campaigns.

  • Analyse campaign KPI such as churn scores, response scores, next best offers, propensity models…

  • Create dashboards to track campaign performance and formulate improvement recommendations according to your insight.  

DOEL VAN DE FUNCTIE

Verantwoordelijk voor het zelfstandig afhandelen van alle taken gerelateerd aan het correct valideren van alle kredietaanvragen (KO, LV, FTL, POS-FTL) zodat Finance kan overgaan tot uitbetaling.

Verantwoordelijk voor ondersteuning diverse afdelingen voor onder andere het behalen van commerciële resultaten.

Uitvoeren van alle administratieve taken voor de volledige afhandeling en validering -van ontvangst tot en met archivering – van nieuwe kredietaanvragen.

Alle hiervoor vereiste acties – contact name met klant / bemiddelaar, terugsturen contract - zelfstandig uitvoeren en registreren in de voorziene databases teneinde een correcte rapportering te verzekeren en eventuele remediëring mogelijk te maken.

Telefonisch klanten (consumenten, handelaars, kredietbemiddelaars) te woord staan in het Nederlands en het Frans.

DOEL VAN DE FUNCTIE

Afhandelen en administratief opvolgen en verwerken van in- en outbound telefoonverkeer
volgens de richtlijnen en de kwaliteitsnormen van Santander Consumer Finance, met enerzijds
als doel het onder controle houden en recupereren van betalingsachterstanden en anderzijds
de meest voorkomende vragen van klanten en derden volledig zelfstandig afhandelen.

Betaalafspraken en regelingen treffen met de klanten en derden, waarvan de dossiers
een achterstand vertonen tot het moment van ontbinding van het dossier.

De correctheid en evolutie van dossiers continu in acht te nemen en hieraan de juiste actie
koppelen, volgens de procedures.

Dossiers behandelen en correct opvolgen in geval van gevangenis, faillissement, overlijden,
budgetbeheer, budgetbegeleiding en collectieve schuldenregeling, volgens de procedures

Juridische kennis up to date houden m.b.t. schuldbemiddeling, loonsoverdracht, erfrecht,
collectieve schuldenregeling, echtscheidingen, bewindvoering en het consumentenkrediet

Afhandelen van fraudedossiers in samenwerking met onder andere politie en parket

Vragen van klanten beantwoorden (vb. uitleggen rekeningoverzicht, cash calls, wijzigen
betaaldatum, betaalwijze, betaalbedrag, bankinstelling, …)

Het gebruik van de winkelkaart en andere producten aan klanten uitleggen

Ervoor zorgen dat de wettelijke voorschriften, de regelgeving van Santander Consumer

Finance en de afdelingsinstructies worden nageleefd; de vastgestelde serviceniveaus veilig
stellen

Problemen rapporteren aan de teamleader en met hem/haar overleggen

Alle klantencontacten afhandelen in lijn met het “Great Customer Experience” model

Ondersteuning bij analyseren van de slechte klantenportefeuille

Spontaan solliciteren

Staat de juiste vacature momenteel niet in het overzicht? Laat dan je CV en gegevens bij ons achter, zo kom je terecht in ons sollicitantenbestand. Van zodra er een vacature beschikbaar is die wel bij je past, nemen wij contact met je op.

“De cultuur binnen Santander is open en persoonlijk. Ik vind Santander een heel dynamisch bedrijf waarin heel veel gebeurt. Dit vergt openheid en een goede samenwerking tussen mensen en afdelingen.” 

Anda Bekijk alle getuigenissen